|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 16:16:01 GMT 1
AY maties, dit is het spel "corrupt a wish"
voorbeeld:
persoon 1. ik wil een nieuwe auto
persoon 2. OK, maar de auto heeft een eigen wil en rijd net zo lang door tot je je hele leven in huis moet blijven omdat je alleen al bij het horen van een auto flipt.
ik zou willen dat ik nooit meer naar school hoefde
persoon 3: OK, maar vanaf het moment dat jij niet meer gaat is school een synoniem geworden voor pretpark
enz.. enz..
ik begin wel:
ik zou willen dat er meer bemanning op het schip komt
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:27:21 GMT 1
Harr! maar bedenk wel dat meer bemanning het schip zwaarder maakt waardoor het minder snel wordt. Door het snel slinken van de voedselvoorraad zou dit probleem zichzelf oplossen als dit echter geen muiterij tot gevolg zou hebben inh de vorm van het eten van de kapitein.
Mijn wens zou een roestvrij stalen been zijn!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 21:34:16 GMT 1
OK, maar jouw roestvrijstalen been lanceert het tijdperk van de robot-piraten, die zullen al snel de macht der piraten overnemen waarna alle piraten zullen worden gekielhaald, en jouw been zal hun leider zijn!!
Ik zou willen dat mijn ooglapje weer heel was
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:38:58 GMT 1
Als jou ooglapje weer heel was zou je jezelf niet meer in de spiegel kunnen zien, wat nu leidt tot grote inspiratie voor martelmethoden. Zonder die inspiratie zal de bemanning wederom gaan muiten!
Daarom zou ik willen dat er meer opblaasbaar vee was..
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 21:40:52 GMT 1
OK, maar er zouden een paar domme mensen zijn om ze op te blazen en ze zouden ontploffen, dat zou ervoor zorgen dat jouw schip onder de "opblaasbare veestapel" zou komen te zitten
ik zou willen dat mijn hoofdpijn weg was
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:44:27 GMT 1
Jou hoofdpijn zal direct plaats maken voor een liedje in je hoofd. Het liedje Dragosta din tei welteverstaan! Hopeloos op zoek naar een manier om hier iets aan te doen vaar je met je schip naar roemenie en daar slaat de bemanning tonnen vol met Kalinka in, het drinken hiervan zet hun aan tot muiten!
Ik zou willen dat je het woord koortsmeetsysteemstrook niet om kon draaien!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 21:48:11 GMT 1
Jou hoofdpijn zal direct plaats maken voor een liedje in je hoofd. Het liedje Dragosta din tei welteverstaan! Hopeloos op zoek naar een manier om hier iets aan te doen vaar je met je schip naar roemenie en daar slaat de bemanning tonnen vol met Kalinka in, het drinken hiervan zet hun aan tot muiten! Ik zou willen dat je het woord koortsmeetsysteemstrook niet om kon draaien! danku, nu heb ikdus dat liedje in mijn hoofd OK, maar doordat het niet meer kan is alle logica uit de taal gehaald waardoor het hele parlement zou gaan flippen omdat ze geen nederlandse zinnen meer kunnen vormen, wat ervoor zorgt dat er een revolutie komt en er een dictator aan de macht komt die piraten verbiedt en ze allemaal uitroeit. ik zou willen dat het woord koortsmeetsysteemstrook niet door jou was gezegd
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:57:10 GMT 1
Dat zou je alleen kunnen klaarspelen door terug in de tijd te gaan. Dat is niet mogelijk, maar je probeert het toch. Hierdoor creer je een parrallelle tijdslijn waarin je besluit om misbruik te maken van de dingen die jij al weet dat er gaan gebeuren. Maar doordat jij erop anticipeert gebeuren ze niet en de parallele tijdslijn kruist de primaire tijdslijn waardoor je je eigen schip met jezelf tegenkomt en jouw bemanning spant samen met jouw bemanning en ze slaan met dezee enorme overmacht aan het mui...
Ik zou willen dat de aarde vierkant was
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 22:13:05 GMT 1
AY, maar op een dag zul je de rand van de aarde bereiken en zul je ervan af vallen, omdat de aarde vierkant is zul je toch nog een groot deel langs de aarde blijven vallen waardoor je veel van de wereld zal zien, tot uiteindelijk de zwaartekracht het schip naar de aarde terugtrekt en we allemaal te pletter vallen
ik zou willen dat rood groen was
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 22:31:17 GMT 1
Dat zou betekenen dat je kleurenblind zou zijn! Hoewel visuele handicaps zeer geaccepteerd zijn onder de piraten. Is kleurenblindheid een taboe! Want wat nu als je voor een stoplicht staat? of als je rijpe tomaten wilt plukken? of als je wilt kijken of een bemanningslid verlegen of zeeziek is? De omschakeling zul je nooit kunnen maken. Je leiderschapskwaliteiten zullen er onder lijden en de bemanning zal deze kans voor muiterij direct grijpen!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 21, 2006 13:53:53 GMT 1
ik voel muitneigingen bij sommige bemanningsleden opkomen.....
jouw wens?
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:16:28 GMT 1
Nou..dan ga ik wel verder:
Ik zou willen dat ik Piet Piraat een keer zou ontmoeten!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 22, 2006 23:34:41 GMT 1
Nou..dan ga ik wel verder: Ik zou willen dat ik Piet Piraat een keer zou ontmoeten! AY, maar hij zou drie keer zo klein zijn als dat hij op tv lijkt, je tilt hem op om hem beter te kunnen bekijken en dan merk je dat ie uit zijn neus zit te vreten. hij haalt zijn vinger eruit en schudt daarmee jou hand, waarna je de hand moet uitkoken om alle bacterien eruit te krijgen ik zou willen dat je berichten kunt verplaatsen
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 12:55:01 GMT 1
Maar dan verplaats je je berichten overal naartoe, en dan vergeet je waar ze ook alweer naartoe verplaatst zijn..en dan wordt je forum enzo een grote rotzooi met overal verplaatste posts
Ik zou willen dat ik een papegaai had
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 23, 2006 12:58:14 GMT 1
granted, maar je papagaai leert praten en scheld je de hele tijd uit voor "ye bloody pirate", als je dan aan land gaat en het leger loopt langs horen ze het en pakken ze je op, je eindigt aan de galg
ik zou willen dat het vakantie was
|
|