|
Post by Kapitein Leo on May 8, 2006 20:20:34 GMT 1
je fiets zou verroesten, aangezien je de hele dag op een schip zit, je fiets wel nat wordt maar je er nooit op kan rijden
ik zou willen dat ik niet naar beneden hoefde te gaan
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 8, 2006 20:25:04 GMT 1
je zult toch een keer moeten, want de wet van de zwaartekracht is er een die je niet overtreden kunt!
ik zou willen dat er wat meer stroopwafels in dit pakje zaten
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 9, 2006 7:16:15 GMT 1
Maar dan zouden ze duurder zijn en dan kocht je ze minder omdat het zonde was van je geld..en dan weet je op een gegeven moment niet meer hoe ze ook alweer smaakten, en dan koop je ze helemaal niet meer...
Ik zou willen dat Latijn vandaag uitviel
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 9, 2006 7:57:15 GMT 1
Ik dacht het niet. want dan zou je de rest van deze tekst nooit kunnen lezen! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Fusce eleifend. Donec urna. Quisque aliquet. Aliquam nec enim ac lectus pharetra mattis. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Sed sem nulla, viverra quis, facilisis nec, vestibulum id, pede. Vivamus urna. Integer varius erat. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Quisque placerat felis vel pede. Sed tincidunt, urna ut bibendum cursus, metus purus molestie felis, eu porttitor mauris pede et nisi. Suspendisse at elit. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Etiam hendrerit nisl sit amet metus. Maecenas imperdiet.
Vestibulum arcu. Phasellus euismod, ligula eget auctor tempor, ante magna posuere nisi, non bibendum neque quam vel purus. Curabitur leo purus, congue in, vehicula sit amet, auctor sodales, nisi. Nulla mauris erat, ultricies sit amet, fringilla sed, elementum vel, nunc. Proin laoreet felis a ligula. Proin turpis. Donec vehicula massa et ligula. Curabitur lectus mi, semper sit amet, dictum a, tincidunt et, ipsum. Quisque euismod. Nulla facilisi. Pellentesque pede lacus, dapibus vitae, tristique id, ullamcorper in, ligula. Morbi at lectus. Pellentesque sed libero. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nulla ultrices, dui vel vestibulum molestie, dui augue pharetra magna, sed suscipit mauris mi et nisl. Nulla rutrum egestas elit. Pellentesque et elit. Etiam ut nisi.
Nullam in orci. Fusce tempus leo et elit. Nunc dui justo, congue vitae, vestibulum at, iaculis in, tortor. Curabitur porttitor condimentum velit. Ut a sem sed magna semper placerat. Sed pede odio, tincidunt in, nonummy et, placerat a, est. Phasellus ut quam sed nisi pellentesque rhoncus. Morbi pede magna, eleifend ac, sollicitudin eget, dictum in, mi. Aliquam porttitor tellus ut sapien. Phasellus mollis.
ik zou willen dat ik hem wél kon lezen!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 9, 2006 15:26:27 GMT 1
Pfffff...wat een tekst!! Nou, maar misschien staan er wel vreselijke dingen in die je niet had willen weten! (tsja..)
Ik zou willen dat ik altijd "wind mee" had ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 9, 2006 23:19:05 GMT 1
dan zou je nooit terug kunnen naar de plaatsen die achter je liggen. behalve wanneer je een rondje om de wereld geblazen zou worden, maar dat duurt heeeeeeel lang.
ik zou willen dat ik zo verstandig was geweest om nu te gaa slapen!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 9, 2006 23:34:12 GMT 1
maar als je verstandig zou zijn zou je afstand moeten doen van je hele onverstandige leven, dus van je hele leven..... dan zou je geen piraat meer zijn ik zou willen dat de extra batterij van mijn zakcomputer niet leeg was
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 10, 2006 15:09:13 GMT 1
Maar dan zou hij vol zijn, en dat istie niet (sorry..even geen inspiratie)
Ik zou willen dat mijn inspiratie terug was
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 10, 2006 16:33:02 GMT 1
wanneer je inspiratie op bevel terug zou komen, zou het geen inspiratie meer zijn! eigenlijk is je wens ook al vervuld aangezien het ontbreken van je inspiratie je insireerde ot je wens!
ik zou willen dat ik drie armen had
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 10, 2006 22:16:31 GMT 1
HARR! maar dan had je 1,5 haak nodig (1 voor elke 2 armen) wat er dus voor zou zorgen dat je aan 1 arm een halve hand en ene halve haak hebt, dat is geeeeeeeeeeeen goed idee
ik zou willen dat het morgen was
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 11, 2006 6:57:32 GMT 1
Maar dan was het al morgen, en dan heb je nog geen nacht geslapen voor het zover was..en dan zou de hele wereld in de war zijn en dan smeltte de noordpool..en dat is dan allemaal jouw schuld!!
Ik zou willen dat ik geen gym had
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 11, 2006 18:04:22 GMT 1
dan zou je sloom en vet worden en dat zijn piraten niet!
ik zou willen dat ik klaar was met deze 800 brieven in enveloppen doen met een sticker erop!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 12, 2006 15:46:16 GMT 1
maar dan had je niets meer te doen en dan zou je uit verveling méér op dit forum gaan posten en dan zou je meer posts krijgen dan ik, en dan maak je mij heel ongelukkig
Ik zou willen dat ik niets zou vergeten mee te nemen op werkweek
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 12, 2006 21:38:20 GMT 1
haha, maar dan zou ik je niet kunnen uitlachen ;D ;D
ik zou willen dat Frans niet bestond (rotvak!!)
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 13, 2006 8:34:58 GMT 1
HÉ!! ZO praat je niet over de mooiste taal van de wereld (na Engels...en dan wel het égte Engels..niet van dat Amerikaans-Engels..want dan is Frans wél mooier) Maargoed..als Frans niet bestond dan hadden de Fransen geen eigen taal!
Ik zou willen dat WISKUNDE( #$#%$@^@) niet bestond
|
|