|
Post by Kapitein Leo on May 13, 2006 15:21:50 GMT 1
HÉ!! ZO praat je niet over de mooiste taal van de wereld (na Engels...en dan wel het égte Engels..niet van dat Amerikaans-Engels..want dan is Frans wél mooier) Maargoed..als Frans niet bestond dan hadden de Fransen geen eigen taal! Engels engels is de mooiste taal van de wereld (amerikaans engels inderdaad niet echt ) maar frans is vreselijk!!! Ik zou willen dat WISKUNDE( #$#%$@^@) niet bestond die ga ik niet corrupten ik zou willen dat mijn muziek harder mocht staan
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 13, 2006 20:28:47 GMT 1
Maar dan kreeg je misschien wel een gat in je trommelvlies of andere problemen met je oren, en dan moet je oordopjes in als je gaat zwemmen...en dat staat niet leuk als je piraat bent
Ik zou willen dat ik een ijsje had met 3 bolletjes (chocola, pistache en meloen)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 13, 2006 21:38:21 GMT 1
granted, maar opeens werd je allergisch voor ijs en gaat je keel opzetten en kun je niet mee naar Athene ;D ik zou willen dat ik niet de hele tijd het liedje "Mood rings" in mijn hoofd had *zingt: mood ring, oh mood ring, tell me, will you bring the key to unlock this mystery*
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 14, 2006 16:17:15 GMT 1
Maar dan was het zo stil in je hoofd dat je toch op zoek ging naar een ander liedje om in je hoofd te hebben en dan heb je kans dat "Heb je even voor mij" in je hoofd komt Ik zou willen dat ik niet hoefde te vliegen om naar Athene te gaan
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 14, 2006 19:00:16 GMT 1
maar dan zou je nooit de fantastische ervaring van het vliegen kunnen opdoen (tis echt wel tof!) ik zou willen dat dit Coos der belofte nakwam
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 15, 2006 8:58:57 GMT 1
maar wieweet wat Coos je nog meer belooft heeft? misschien wil je helemaal niet dat dat uitkomt! ik zou willen dat ik wist wat er mis is met deze SQL-Query: $sql = "UPDATE user SET bank=" . $bank['bank'] - $_POST['bedrag'] . ",cash=" . $_POST['bedrag'] + $bank['cash'] . "WHERE id=" . $user_id; $res = mysql_query($sql);
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 20, 2006 14:54:32 GMT 1
maar dat zou het antwoord zijn op je levensvraag, waardoor de rest van je leven nog saaier wordt dan het nu is ik zou willen dat ik niet zo moe was
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 22, 2006 13:03:03 GMT 1
(mag ik je erop wijzen dat ik de de fout in de SQL-query inmiddels gevonden heb? vaarwel levensvraag!)
Als jij niet zo moe was dan zou je uitgebreider gepost hebben waardoor mijn wens zeer corrupted zou zijn en ik heel verdrietig zou worden. dan zou je de kans lopen om meer dan 30% van je actieve leden te verliezen!
ik zou willen dat ik vandaag weer met jorrit kon squashen om hem onmenselijk in te maken!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 26, 2006 16:34:09 GMT 1
Maar dat zou zielig zijn voor Jorrit..en wie wil Jorrit nou verdriet doen (juist ja..een échte piraat)
Ik zou willen dat ik de werkweek nog een keer kon doen!
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 28, 2006 21:11:05 GMT 1
Ik kan je verzekeren dat je daar spijt van zou krijgen! 'Pirates who don't do anything' houden het meest van het weekend! Yarr!
ik zou willen dat ik niet meer hoefde te niezen
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 5, 2006 15:46:51 GMT 1
maar dan zou je geen zakdoeken meer nodig hebben en dus een reden minder te hebben om rijkelui te overvallen ik zou willen dat de toetsweek voorbij was
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Jun 5, 2006 20:57:05 GMT 1
Tsja..nog ff doorzetten meid! Deze wish kan ik niet corrupten..niemand doet iets aan de ijzeren wetten van school.... Ik zou willen dat ik deze vakantie niet hoefde te werken, en het geld tóch kreeg (A)
|
|
|
Post by Captain Crimson on Jun 7, 2006 19:46:34 GMT 1
elke piraat weet dat hard werken voor je geld (of liever: overvallen) veel meer voldoening geeft dan het zomaar te krijgen!
Ik zou willen dat ik een afstandsbediening had om de zon mee aan te zetten (en eventueel uit)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 11, 2006 16:07:17 GMT 1
maar je zou het zo doen dat de poolkappen smelten, alle mensen die op de polen leven zouden naar jouw stad komen om degene te zoeken die het heeft gedaan, dankzij een zon-aan-uit-afstandsbediening-traceerder komen ze te weten waar je bent. dan vormen ze een grote groep die je uit de stad jaagt, je komt terecht in een ander dorp, waar niemand weet wat je gedaan hebt. je gaat in de plaatselijke ijssalon nog een keer de zon harder zetten. de mensen worden boos en jagen je uit de stad. je komt in een andere stad maar de mensen worden daar zo boos omdat je de boze groep van de vorige stad meenam en ze vormen een groep en jagen je uit de stad......
ik zou willen dat ik in ijs-land was ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on Jun 13, 2006 23:10:36 GMT 1
a) wanneer je het land Ijsland, dat ten Noorden van Groot Brittanie ligt, zou bedoelen: Dat is een hartstikke saai land waar ze geen internet hebben, zodat je niet meer op dit forum zou kunnen posten. Capitein Crimson zou ogenblikkelijk de macht overnemen. En daar zit je je dan te vervelen in Ijsland. Omdat het land zijn naam eer aan doet, is het erg zeer koud! Maar er zijn wel geisers. Ten einde raad zul je je proberen te warmen boven een geiser wat zal resulteren in een verbrand achterwerk! Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, zo luidt immers het spreekwoord.
b)Wanneer je een fantasie-land zou bedoelen waar ijs in overvloed is: Weet dat in zo'n land (als het al zou bestaan) het zeer koud zal zijn. De overvloed aan ijs zal je niet baten omdat het consumeren van ijs veel sneller verveelt wanneer het minder warm is. Om je situatie te verbeteren zal je op zoek gaan naar de 'afstandsbediening had om de zon mee aan te zetten (en eventueel uit)'. En bij het gebruiken ervan zal al het ijs smelten waardoor je tot je nek in de lauwe room zit. Das echt niet fijn kan ik je vertellen!
c) Wanneer je het pretpark Ijsland zou bedoelen (geen idee of het bestaat): Je zou er met je piratenschip helemaal naartoe moeten reizen en eenmaal daar aangekomen zal je tot de ontdekking komen dat er alleen maar kleine kinderen lopen. Het beroven hiervan verveelt je snel en je zult gillend het park uit proberen te vluchten. Maar.. er staat en formidabele rij bij de uitgang. Tegen de tijd dat je er eindelijk uit bent, ben je bejaard en eigenlijk afgeschreven als piraat.
Ik zou willen dat ik een step had (een autoped weetjewel)
|
|