|
Post by Het Boegbeeld on May 1, 2006 17:56:24 GMT 1
Maar dan zou je het eind al weten, en als je het boek dan nog een keer ging lezen wist je het eind al en dan is het minder leuk..tenminste..bij sommige boeken ;D
Ik zou willen dat ik een betere conditie had
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 1, 2006 19:08:29 GMT 1
Maar dan zou je het eind al weten, en als je het boek dan nog een keer ging lezen wist je het eind al en dan is het minder leuk..tenminste..bij sommige boeken ;D Ik zou willen dat ik een betere conditie had ik lees altijd het einde van het boek aan het begin, maar het is een trilogie, en dit is het 2e boek (lord of the rings) dus dan wist ik het nog steeds niet, hoewel ik ook al het einde van het 3e boek heb gelezen maar als je een beter conditie zou hebben zou je meer aan sport moeten doen, en dan gaat je bierbuik weg echte piraten hebben een bierbuik ik zou willen dat de telefoon nooit was uitgevonden!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 3, 2006 10:20:40 GMT 1
Harr! dat zou je niets baten aangezien er op een piratenschip sowieso geen telefoonaansluiting is!
ik zou willen dat PotC al in de bios was!!!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 3, 2006 12:01:00 GMT 1
HAR!, maar je zou er pas op de officiele release datum heenkunnen omdat je op dit moment zwaar in gevecht bent met VOC-soldaten. Van iedereen hoor je dat hij helemaal geweldig is en je weet al hoe de hele film gaat voordat je zelf bent geweest, weg lol!
Ik zou willen dat ik level 3.1 van pirate crosser uit kan spelen
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 3, 2006 12:28:33 GMT 1
wharrharrharr! Ik zou die wens uiteraard in vervulling kunnen laten gaan, maar dat zou betekenen dat ik een veel te toegeeflijke piraat zou zijn. Een toegeeflijke piraat is geen piraat en daarom zal ik van de loopplank afgesmeten worden. Hiermee is de kans op een volgende versie van P.C. voorgoed verkeken!
Ik zou willen dat deze dag 2x zo lang duurde
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 3, 2006 22:41:22 GMT 1
HAR! maar je zou op deze dag alle schepen uit de hele omtrek overvallen omdat je zoveel tijd hebt, en je hebt dan de eerste paar weken niets meer te doen
ik zou willen dat ik niet meer moest niezen
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 5, 2006 14:06:57 GMT 1
AAARRGGHH..kap'tein!! Die heb je al 10 X gezegd..en bovendien..het ís vakantie! Ik zou willen dat kap'tein Leo stopte met zeuren
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 5, 2006 18:15:57 GMT 1
waar heb je het over BB?
als ik zou stoppen met zeuren dan zou ik blijkbaar weten waar jij het over had, en zou het niet nodig zijn geweest om die opmerking te plaatsen...
ik zou willen dat ik wist waar BB het over had
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 5, 2006 21:22:24 GMT 1
Maar dan zou je me volledig doorgronden en dan wist je hoe ik was en dan zou het je tegenvallen ;D
Ik zou willen dat ik niet zo stom was ;D
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 6, 2006 17:52:57 GMT 1
Ten eerste: dat kan niet maar stel je voor dat: het zou de hele lol van het schip weghalen ik zou willen dat Lorre ophield met mij uit te schelden
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 7, 2006 16:21:43 GMT 1
Maar dan zou het misschien een lief beest worden..en dan zou je dus van hem gaan (kúnnen) houden!
Ik wilde dat de computer buiten stond..of dat ik een laptop had die ik naar buiten zou kunnen némen
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 7, 2006 18:32:20 GMT 1
HAR! maar je zou de laptop laten vallen waardoor je nooit meer op dit mooie forum zou kunnen komen
ik zou willen dat ik de 1000 VOC mannen op het VOC schip kon overwinnen
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 8, 2006 9:34:42 GMT 1
(op dit moment zit ik met mijn laptop in de zon .) helaas, je wens is al vervult, dus het is geen wens meer. ik zou willen dat ik 's ochtends wat beter uit mn hangmat kon komen
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 8, 2006 15:41:18 GMT 1
ok, maar om je te helpen op te staan gooien al de bemanningleden een glas water over je heen, waardoor je verkouden wordt (landrot!!) en je de hele dag in bed moet blijven.
ik zou willen dat de zon weer scheen
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 8, 2006 20:19:05 GMT 1
als dat zou gebeuren zou je verbranden! en dan zou je voor agter-sun weer naar het vaste land moeten!
ik zou willen dat ik een fiets had!
|
|