|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 13:04:52 GMT 1
Tsja..das lastig om deze tegen te spreken..maar ik zal het proberen: Maar als het vakantie is wilde je weer datje weer eens naar school kon gaan..dus zo blijf je bezig..het is maar goed dat we niet zelf regelen wanneer het vakantie is en wanneer niet Ik wilde dat ik bruin haar had
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 28, 2006 18:03:20 GMT 1
ok, maar de mensen die jouw schip enteren zien jou haar aan voor een deel van het schip (want jou schip is ook bruin) en steken het in de fik, dan heb je helemaal geen haar meer!
ik wou dat iedereen is begon te posten
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 29, 2006 12:53:55 GMT 1
Maar dan zou binnen de kortste keren het forum te vol zijn, en dan krijgen we geen nieuwe leden meer, omdat ze de weg niet kunnen vinden door al die posts!
Ik wilde dat het geen rotweer was op koninginnedag!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 29, 2006 15:52:27 GMT 1
maar als het geen rotweer was dan zou je naar alle activiteiten moeten met je ouders ( ) en je zou voor schut staan bij al je vrienden (indien aanwezig ) omdat je urenlang stond te kijken bij het WC-pot gooien! Ik wou dat mijn papagaai me geen landrot meer noemde
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 30, 2006 19:22:42 GMT 1
Maar dan zou je nooit meer boos worden op hem, en dán... (durf het haast niet uit te spreken) zou je wel eens van hem gaan kunnen (slik) "houden" Ik zou willen dat het nu al morgen was
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 21:04:27 GMT 1
Maar dan zou je nooit meer boos worden op hem, en dán... (durf het haast niet uit te spreken) zou je wel eens van hem gaan kunnen (slik) "houden" Ik zou willen dat het nu al morgen was van een papagaai houden, alleen de gedachte al ok, maar dan zou voor de rest van je leven je hele tijdsschema in de war zijn waardoor naar een inrichting moet omdat je elke keer om 3 uur 's nachts al je buren gaat wakker maken om te zeggen dat het ochtend is! Niemand zoekt je meer op omdat je altijd slaapt als ze komen, en je zit daar de hele tijd (die op dat moment voor jou niet zoveel meer is) alleen ik zou willen dat we 2 weken vakantie hadden
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 30, 2006 21:12:20 GMT 1
Tsja, hmm..wat moeten we daar nu op zeggen!? Nou, als je twee weken vakantie had, dan zou het op het eind misschien gaan vervelen en dan wilde je dat je weer naar school kon, en op school wenste je weer dat je vakantie had, dus werd het een vicieuze cirkel! Ik wilde dat ik geen kampvrees had (hè..Saar )
|
|
|
Post by saardientje on Apr 30, 2006 21:17:37 GMT 1
Ja, maar als er geen mensen waren die kampvrees zouden hebben, zou iedereen het leuk vinden om op kamp te gaan, zou het kamp binnen no-time vol zitten, en zou ik niet meer mee kunnen ;D ik zou willen dat de zon de heeele week zal schijnen zodat ik de hele dag op het dek kan liggen
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 30, 2006 21:20:08 GMT 1
Wauw, wat een filosofie ;D
Maar als de zon te lang schijnt, dan droogt de zee op, en dan kon je niet meer lekker dobberen!!
Ik zou willen dat ik Zwitserland aan zee lag, dan kon ik er naartoe varen ;D
|
|
|
Post by saardientje on Apr 30, 2006 21:24:57 GMT 1
Ja maar als Zwitserland aan zee lag, zouden heel veel piraten daar heen gaan en kan je er niet meer veilig wandelen in de bergen tussen de alpenroosjes ;D
ik zou willen dat er een boompje met geld in m'n tuintje zou groeien, dan ga ik zelf een schip bouwen!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 21:26:21 GMT 1
ok, maar elke piraat (lees: KL) probeert het boompje te stelen en je hebt geen moment rust meer! ik zou willen dat dit smileytje een gele achtergrond had!
|
|
|
Post by saardientje on Apr 30, 2006 21:31:55 GMT 1
Ja maar als een gele achtergrond zou hebben en het forum krijgt een witte achtergrond, dan heb je het voor niets veranderd! ik zou willen dat er een duikplank aan dek kwam
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 21:36:39 GMT 1
ok, maar hij zou gebruikt worden als een normale plank, dus om mensen aan de haaien te voeren, en aangezien jij het graag wilde mag jij als eerst.... ik zou willen dat mijn kamer netjes was
|
|
|
Post by saardientje on May 1, 2006 8:18:58 GMT 1
ja, maar als je kamer netjes was dan zou je familie niet meer bij je op bezoek komen om te zeggen dat je hem op moet ruimen, dus zal je zelf naar beneden moeten om je familie gedag te zeggen ik zou willen dat ik kon vliegen
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 1, 2006 14:02:57 GMT 1
OK, maar als je dan langs nooitgedachtland zou vliegen zou kap'tein Haak denken dat je Peter Pan was en je neerschieten met een kanon ik zou willen dat ik mijn boek uithad
|
|