|
Post by Kapitein Leo on Mar 28, 2006 21:51:44 GMT 1
Welkom mede-piraten, hier spreekt kapitein Leo, ik stel voor dat we onszelf hier voorstellen. Wat mijn echte naam is gaat jullie lieden niets aan, sinds mensenheugenis noemt men mij, de schrik van de zeven zeeën, Kapitein Leo. Ik woon op "The Worlds End", mijn mooie schip. Mijn verhaal met piraten: simpel, ik zat op een dag thuis, komt er zo een gast op me aflopen dit toevallig ook dezelfde muziekgroep als ik leuk vindt (Relient K) en dat figuur zingt 3 regels uit The pirates who don't do anything: "We are the pirates, who don't do anything en we never been to Boston in the fall" Ik kan jullie wel vertellen dat het zo een liedje is dat je echt de hele dag in je hoofd houdt, en de dag daarna, en de dag daarna... enz.... Toen kwam ik op de onaangename plaats, die men "school" noemt, waar mijn goede maat Coossie zat. De beste Coos werd helemaal gek van mijn gebrabbel over "pirates, who don't do anything" dat we er nogal in opgingen. Zodoende heb ik de belofte gedaan om een piraten-forum te maken. ..... Tsja, daar zat ik aan vast .... dus dat heb ik maar gedaan, en zie hier dat was het wel zo'n beetje Ik zie jullie aan dek, HAR HAR, Kapitein Leo
|
|
|
Post by sealien on Apr 2, 2006 14:08:49 GMT 1
Hallo medepirates,
Mijn naam is sealien. Ik ken Kapitein Leo erg goed. En ik heb maar één ding te zeggen: "look out for her wooden leg, she can hit persons with it seriously. Wie van jullie neemt een paar houtwormen mee naar the World's End?
|
|
|
Post by haak on Apr 2, 2006 14:23:35 GMT 1
hallo medepiraten, ik ben haak, ik ben nu ook aangemeld (natuurlijk omdat ik het heel leuk vindt enz.) ik zie jullie aan dek, groetjes Haak
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 15:30:41 GMT 1
welkom aan boord, sealien en haak, hier krijg je flink de tijd om zeebenen te kweken, ik moet jullie wel waarschuwen: zolang je nog geen 30 posts hebt blijf je een scheepszwabber;D Hallo medepirates, "look out for her wooden leg, she can hit persons with it seriously. Wie van jullie neemt een paar houtwormen mee naar the World's End? *Kapitein Leo komt aanlopen en schopt Sealien met haar houten poot, schreeuwt: MUITERIJ en rent naar het ruim* doe dat niet nog eens.... ~Kapitein Leo
|
|
|
Post by papagaai on Apr 2, 2006 16:48:51 GMT 1
Hallo medepiraten, Het is mij een heerlijk genoegen mijzelve aan u allen voor te stellen. Ik ben iemands vader, maar ook iemands kind. Geen grootvader, geen kleinkind, maar wel een piraat. Ik heb vier ogen en een brede mond. Ik hoop op een avontuurlijke en winderige reis. Als het kan een schipbreuk en een aanspoeling op een onbewoond eiland. Gegroet gij schepelingen
|
|
|
Post by navigatorpiraatje on Apr 2, 2006 19:22:33 GMT 1
Hey mede-piraatjes,
Ik ben navigatorpiraatje (zie foto) Dankzij Kapitein Leo ben ik toch nog aangemeld. Het is me een waar genoegen om nu op het schip aanwezig te zijn, ook al is het -nu nog- als scheepszwabber. Ik zal snel een echte grote sterke piraat worden, en jullie zullen veel aan me hebben met eten maken, dankzij mijn ervaring bij mijn restaurant te land: MBA. Ik zie jullie weer aan boord van ''The Worlds End''.
Gegroet mede-scheepszwabbers en kapiteintje.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 19:31:18 GMT 1
welkom papagaai en navigator-piraatje, enjoy, en bedenk wel, na 30 posts ben je geen scheepszwabber meer, maar matroos
|
|
|
Post by navigatorpiraatje on Apr 2, 2006 20:00:55 GMT 1
Zeg kapiteintje,
Zo wordt ik natuurlijk nooit matroos, want er staat nu '0 messages', terwijl er toch echt al 1 van mij staat, kijk hierboven maar. Piraten zijn wel gemeen, dat weet ik echt wel, maar hier moet u toch wel iets aan doen om uw reputatie hoog te houden. Voor de rest zou ik hard m'n best doen om matroos te worden en daarna nog iets beters. Wacht maar af!!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 20:48:30 GMT 1
Zeg kapiteintje, Zo wordt ik natuurlijk nooit matroos, want er staat nu '0 messages', terwijl er toch echt al 1 van mij staat, kijk hierboven maar. Piraten zijn wel gemeen, dat weet ik echt wel, maar hier moet u toch wel iets aan doen om uw reputatie hoog te houden. Voor de rest zou ik hard m'n best doen om matroos te worden en daarna nog iets beters. Wacht maar af!! nu staan er al 2 ;D, als je nou nog even door zou posten dan zou je sneller matroos zijn (en daarna scheepskok, navigator, 1e stuurman, en als hoogste doel: Piet Piraat) nog 1 ding: NOEM MIJ NOOIT MEER KAPITEINTJE!!!! ~KAPITEIN (!!) Leo
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 2, 2006 21:00:48 GMT 1
Ahoy Piraten!
Ik ben jullie stuurman, Coos. Al jaren weet ik onze schuit niet te laten zinken op de woeste zeeen. Hier wat informatie over mijzelf:
- Naam: Coos - Geboorteplaats: Onbekend, waarschijnlijk ergens middden op zee in buik van het piratenschip van mijn vader. - Hobby's: Schepen enteren, kanonskogels verzamelen (van schepen met wie we een beetje mot hebben gehad), spelletjes doen: Piraat erger je nieten, Yat(zee), Zeeslag enz. En ik houd natuurlijk van een beetje lichamelijk beweging, zodat ik de grootste spierballen van 't schip houd. -Lievelingseten: Scheepsbeschuit, gebraden meeuw, haaievinnesoep en krabbetjes - Lievelingsdrinken: Zeewater (je moet wel he) en BIER - Lievelingsfilm: Pirates of the Caribbean - Lievelingsprogramma: Piet Piraat - Favoriete zangers enz: Marco Pirato, onze Papegaai, PZN (piraat zonder naam) - Grootste angst: Op een ijsberg botsen - Wens: Stuurbekrachtiging
Tot slot wens ik u een behouden vaart!
HAR HAR
Coos
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 2, 2006 21:09:45 GMT 1
Er zat een GIGANTISCHE fout mijn eerste verhaal, ik stelde mij nl voor als 'Leo'. Kan kaptein Leo mien eerste bericht misschien verwijderen... ik snap er nog niet veel van (schaam)
Groetjes Coos, jullie (KRACHTIGE) stuurman
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 21:15:39 GMT 1
Er zat een GIGANTISCHE fout mijn eerste verhaal, ik stelde mij nl voor als 'Leo'. Kan kaptein Leo mien eerste bericht misschien verwijderen... ik snap er nog niet veel van (schaam) Groetjes Coos, jullie (KRACHTIGE) stuurman 1e bericht veranderd, 2e bericht verwijderd welkom Coossie, ouwe stuurman, fijn dat je er ook bent (t liet wel lang op zich wachten zeg( )) als je nou ff in je msn-naam de link voor het forum zet dan komen jouw vrienden (indien aanwezig) hier misschien ook wel. ~Kapitein LEO (ja, ik dus:P)
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 6, 2006 19:01:28 GMT 1
Aye maatjes!
Ja, ik weet het, dit is een piratenforum..maar ik dacht, er mogen vast ook wel boegbeelden komen! Dus heb ik mezelf aangemeld! Eerst wat over mezelf: Ik ben dus boegbeeld, ik heet Betty, ik ben 235 jaar oud, en ik leef voornamelijk op de atlantische oceaan. Maar nu liggen we in de haven van Rotterdam, dus kan ik even internetten
Groetjes, Betty
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 6, 2006 22:07:35 GMT 1
welkom Betty, van welk schip ben je boegbeeld? wat tof zeg dat je nu in rotterdam bent blijf internetten hiero!! HAR HAR, ~Kapitein Leo
|
|
|
Post by saardientje on Apr 9, 2006 11:25:38 GMT 1
Gegroet Kapitein Leo, Ik zou u in al mijn nederigheid willen vragen of er ook een plekje voor mij op uw schip is? Ik ben bereid mijn eigen matrasje mee te nemen, wat u wenst. Eerst zal ik mij even voorstellen. Heel lang geleden heb ik mijn studie haaien-temmen afgerond, na een paar zware jaren op zee. Geloof me, ik kan het echt, het is namelijk zo dat ik als enige het praktijkgedeelte overleefd heb Daar ben ik ergens heel trots op, al zal ik u dat nóoit laten merken. Nu heb ik daarna niemand bereid gevonden mij in dienst te nemen, al hebben zij er wel spijt van gehad. Ik ben bereid u te beschermen tegen alle rondzwemmende gevaren die u en uw schip in gevaar kunnen brengen. Bovendien ben ik dol op sardientjes-jam en wil ik die voor u bereiden. Ik hoop u overtuigd te hebben en dat ik deel mag worden van u heldhaftige bemanning! Dag Dag, Saardientje
|
|