|
Post by Kapitein Leo on Apr 9, 2006 16:02:32 GMT 1
HAR, welkom Saardientje, iemand met verstand van haaientemmen kunnen we hier wel gebruiken!
ook kijk ik erg uit naar de sardientjesjam, HAR, dat zal de kombuis wat opvrolijken zeg!!
ik moet wel zeggen, een eigen matras hoef je niet mee te nemen, je slaapt hier in een hangmat in het ruim! wordt je hard van, HAR!!
zie je aan dek,
~Kapitein Leo
|
|
|
Post by annematroosteloos on Apr 10, 2006 18:57:13 GMT 1
Alle hens aan dek! Hallo scheepsmakkers, ik zal me even voorstellen: Ik heet Annematroosteloos (explanation will follow .. )..kapitein Leo heeft me gevraagd mee te gaan op reis over de zeven zeeën>>dit aanbod kon ik natuurlijk niet weigeren! Ik sta in alle grote, woeste, hooggegolfde zeeën vooral bekend om......jaha..mijn weersvoorspellingen!! Schat ik ze in graden celsius?..nee..in kelvin?..alweer fout>> nee, ik doe het namelijk in troosteloosheid.. Lijkt heel ingewikkeld maar je went 'r vanzelf aan. 's ochtends voordat iedereen wakker is klim ik de mast in en steek m'n vinger in mijn mond, vervolgens meet ik daarmee de luchtvochtigheid, de T en al dat soort dingen! >heel handig hoor..<en néé dit zuig ik niet uit m'n duim als je dat soms dacht!!, hàhà> Heb ik geleerd van 'n oude scheepsmakker van me, genaamd Nico..hij is heel handig in dat soort dingen! Als het bijvoorbeeld mooi weer is en we veel wind in de zeilen hebben is het -4 troosteloosheid. Ook een belangrijk detail; ik was vele scheepsjaren geleden één van de scheeplieden van de Argo o.l.v. Jason, ik heb sindsdien veel geleerde van de scherpziende Lynceus.. ....> nu kan ik aan de hand van de sterrenhemel bepalen welke richting we uit moeten. Dus weet je de weg niet?...vraag het maar aan mij (maar dan wel 's avonds ) Maarem makkers, ik ga even een kijkje nemen in het kraaiennest! Hou je taai!! Annematroosteloos
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 14:23:02 GMT 1
HARRRRR! Welkom Saardientje en Annematroosteloos!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 14:28:20 GMT 1
Marco Pirato, onze Papegaai, PZN (piraat zonder naam) Wat een toeval zeg..dat zijn ook mijn lievelingszangers, hoewel..onze Papegaai kan mijn niet echt boeien, geef mij maar Marco en PZN, maar natuurlijk ook André Haakez
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:24:43 GMT 1
welkom annematroosteloos, ye moe me tog wel goe weer voorspelle, anders ga ye naor de haaie!! en betty, ik wist niet dat je me zo bewonderde ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 17, 2006 20:19:31 GMT 1
Avast ye sturdy worms!!
Ik ben Captain Crimson! Al 20 jaar de schrik van de Lunterse beek en sinds enige tijd ook van de St. Jansbeek! Hoewel ik mijn beide benen en handen nog heb en een bril in plaats van een ooglapje moet je mij zeker niet onderschatten. Naast Internet navigeren ben ik ook best behendig in het surfen! Kapitein Leo ken ik al sinds ze nog een klein kikkervisje was! Maar in de afgelopen 3 jaar zijn we 2 haken op 1 buik geworden. Ik hoop dat ze me niet zal kielhalen!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 18, 2006 21:44:28 GMT 1
Avast ye sturdy worms!! Ik ben Captain Crimson! Al 20 jaar de schrik van de Lunterse beek en sinds enige tijd ook van de St. Jansbeek! Hoewel ik mijn beide benen en handen nog heb en een bril in plaats van een ooglapje moet je mij zeker niet onderschatten. Naast Internet navigeren ben ik ook best behendig in het surfen! Kapitein Leo ken ik al sinds ze nog een klein kikkervisje was! Maar in de afgelopen 3 jaar zijn we 2 haken op 1 buik geworden. Ik hoop dat ze me niet zal kielhalen! AY, Captain Crimson is er ook eindelijk (eigenlijk zou ik je 3 dagen op water en brood moeten zetten voor het zo lang wachten, maar aangezien we twee haken op 1 buik zijn zal dat moeilijk gaan..) welkom, ik moet zeggen dat ye de enige bent die in 1 dag 19 posts wist te maken, maar daarvoor ben je natuurlijk ook mede-kapitein, HARR! Zie je aan dek, ~KL
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:36:06 GMT 1
Hmm...het ledenaantal blijft een beetje steken op 14 hè! En dan zijn er maar 4 actieve posters! Misschien moeten we maar wat reclame maken!! AHOY!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Sept 7, 2006 21:35:17 GMT 1
even chekken
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 30, 2007 18:31:12 GMT 1
"We are the pirates, who don't do anything en we never been to Boston in the fall", tsja dan zing je dat en opeens staat er dan een echte ware piraat voor je. En nog wel de gevreesde kapitein Leo. De schrik sloeg mij om het hart, want ja, in werkelijkheid ziet onze geliefde leider er nog enger uit dan wat men kan beschrijven. Ik werd meegenomen en mij werd verteld dat ik als scheepszwabber moest gaan werken, zo niet.....kielhalen. Nou ja, dan is de keuze snel gemaakt, ik hou van mijn leven, en probeer graag te vermijden dat het mij word afgenomen. Dus daarom leef ik nu een leven als piraat.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Mar 30, 2007 19:44:39 GMT 1
tsja dan zing je dat en opeens staat er dan een echte ware piraat voor je. En nog wel de gevreesde kapitein Leo. De schrik sloeg mij om het hart, want ja, in werkelijkheid ziet onze geliefde leider er nog enger uit dan wat men kan beschrijven. AVAST! HARR! Mattie heeft gelijk ;D
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 31, 2007 16:03:45 GMT 1
Heet ik Mattie kap'tain?
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2007 14:28:38 GMT 1
Ik noemde je altijd Mattie, misschien gewoon een gewoonte... ;D
|
|
|
Post by scheepszwabber on Apr 23, 2007 15:42:06 GMT 1
Ik noemde je altijd Mattie, misschien gewoon een gewoonte... ;D maar kap'tain, hoe kan dat nu, ik noem jou, u, normaal mnr. sukkel, maar dat mag niet.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 1, 2007 19:29:26 GMT 1
*kielhaalt Mattie* dat zal m leren
|
|