|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:50:56 GMT 1
Laten we een waarschuwingsschot door hun mast heen schieten!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 21:52:42 GMT 1
AY, goed idee
*laat de bemanning een kanon laden*
*schiet de mast kapot*
*hoort geschreeuw*
*ziet het boegbeeld worden verpletterd onder de mast*
*zingt een vreugdelied*
Yoho Yoho, a pirates life for me
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 21:59:44 GMT 1
*neemt een slok rum*
*gaat alvast op de loopplank staan*
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:17:59 GMT 1
* is boegbeeld, en kan niet veel meer dan op de voorsteven van het schip vastzitten * * Denkt dat ze de trots van het schip is, en kijkt dan ook zo *
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 3, 2006 0:23:09 GMT 1
Ik ga wel even een potje houtlijm zoeken. misschien kan er een matroos nog wat van de splinters knutselen..
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 30, 2007 18:49:55 GMT 1
Het schip moet van degelijk hout zijn gemaakt, hout dat niet zomaar kapot gaat, dus zwaar eikenhout. Dat ziet er ook nog eens mooi uit. We moeten iets van lichte zeilen hebben, iets met bloemetjes ofzo. Dat fleurt het een beetje op. Het boegbeeld moet inderdaad een likje ver hebben, en het kombuis mag dat ook wel een keer hebben.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2007 14:36:36 GMT 1
Het schip moet van degelijk hout zijn gemaakt, hout dat niet zomaar kapot gaat, dus zwaar eikenhout. Dat ziet er ook nog eens mooi uit. We moeten iets van lichte zeilen hebben, iets met bloemetjes ofzo. Dat fleurt het een beetje op. Het boegbeeld moet inderdaad een likje ver hebben, en het kombuis mag dat ook wel een keer hebben. Bloemetjes?? *pakt zwaard* NIEMAND (en zeker geen scheepszwabber) zet bloemetjes op mijn schip.
|
|
|
Post by scheepszwabber on Apr 23, 2007 15:46:07 GMT 1
sorry kap'tein, ik liet mij even meeschepen, ik bedoel meeslepen. *maar toch is het een leuk gezicht, denkt niet iedereen dat wij slechte piraten zijn die mensen voor hun lol overhoop schieten en rum drinken, want zo zijn wij natuurlijk niet.*
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 1, 2007 19:35:01 GMT 1
jij misschien niet ;D *schiet HB voor de lol bijna neer*
|
|
|
Post by scheepszwabber on Jun 13, 2007 21:34:19 GMT 1
Wie is HB?
|
|