|
Post by Kapitein Leo on Mar 29, 2006 13:14:38 GMT 1
HAR HAR, iemand een idee hoe onze ouwe schuit "The Worlds End" eruit hoort te zien?
~kapitein Leo
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 9, 2006 21:01:19 GMT 1
Ik pleit voor een nieuwe naam van het schip.... Wat denken jullie van... 'DE NEELTJE JACOBA'? Het schip is uiteraard van hout, met stevige zwarte zeilen en een leren stuur (met stuurbekrachtiging en airbags voor de veiligheid van jullie o zo geweldige, moedige, aardige, extravagante stuurman) en natuurlijk hebben wij een TOM TOM aan boord!
Afz Coos
AHOY
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 9, 2006 22:18:19 GMT 1
Ik pleit voor een nieuwe naam van het schip.... Wat denken jullie van... 'DE NEELTJE JACOBA'? Het schip is uiteraard van hout, met stevige zwarte zeilen en een leren stuur (met stuurbekrachtiging en airbags voor de veiligheid van jullie o zo geweldige, moedige, aardige, extravagante stuurman) en natuurlijk hebben wij een TOM TOM aan boord! Afz Coos AHOY HAR, beste stuurman geen NEELTJE JACOBA!!!! wel een nieuwe naam, maar geen neeltje jacoba. en die beschrijving van het schip, ik vind dat toch echt donders!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 14, 2006 14:18:33 GMT 1
Zelf zit ik op de "Aventura II" Maar ik ben op zoek naar een nieuw stekkie op het ruime sop. Deze namen vind ik wel mooi: - Aquis Granus III - Thor - Acapulca - Bolle Jan
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 14, 2006 14:24:24 GMT 1
Ik kreeg een geweldige ingeving! Waarom noemen we het schip niet: "de Schrik van de Zeven Zeeen" Klinkt wel goed
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 11:45:20 GMT 1
schrik van de zeven zeeen is leuk, maar wel lang. we zoudne het schip ook gewoon "De Schrik" kunnen noemen? dat is toch wat er gebeurt als mensen ons zien en Betty, voel je er niets voor om op ons schip te komen, wij hebben vast nog wel een restje verf voor je ~K. L.
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 12:58:45 GMT 1
De Schrik..tsja..dat kan wel..maar "van de 7 zeeen" hoort er wel een beetje bij hè! Op jullie schip komen hè..dat lijkt me wel wat! Oké, maar ik heb twee voorwaarden: - Nieuwe verf voor mij (met veel zwart en rood) - Het schip moet de "Schrik van de Zeven Zeeen" gaan heten
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:28:02 GMT 1
De Schrik..tsja..dat kan wel..maar "van de 7 zeeen" hoort er wel een beetje bij hè! Op jullie schip komen hè..dat lijkt me wel wat! Oké, maar ik heb twee voorwaarden: - Nieuwe verf voor mij (met veel zwart en rood) - Het schip moet de "Schrik van de Zeven Zeeen" gaan heten wie denkie dat ye ben om voorwaarde te stelle, HAR? wees maar blij dat we zo'n zeemalloot als ye op onze schuit willen (de schrik van de zeven zeeen is denk ik te lang voor in mijn profiel) we zoude t ook "de wastobbe" kunnen noemen, of "de schuit" ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 17, 2006 20:38:18 GMT 1
Ik ben er in ieder geval voor om de naam van het schip te laten eindigen met een getal. De zee is woest en aangezien de beste stuurui nog altijd aan wal staan...
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 19, 2006 13:09:00 GMT 1
- The Parrot Strangler I - Ye olde worm Bucket I - Golden wave I - The Weeping Skull I
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 19, 2006 18:42:02 GMT 1
Jah of II
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 0:15:07 GMT 1
Aye, Cap' Leo! hoe ver zijn we al?
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 14:56:09 GMT 1
we zijn zojuist met 50 knopen noordwaarts gevaren dus we zitten nu op.... 50 graden NB en 17 graden WL
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 20, 2006 15:45:45 GMT 1
Hey! volgens mij komen jullie dan richting mijn schip, de Aventura II ;D
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2006 16:00:44 GMT 1
ohoh, *schreeuwt* rechtsomkeert mannen, we komen te dicht bij
|
|