|
Post by Captain Crimson on May 15, 2006 9:03:28 GMT 1
AVAST MEN! Laten we de macht over dit schip overnemen nu de kapitein en het boegbeeld vertrokken zijn! Vanaf nu spreken jullie mij aan met 'Meneer de kapitein', brengen jullie mij elke ochtend een bak koffie, poetsen jullie mijn schoenen en schilderen het schip paars! Steek je hand op als je meedoet met deze muiterij! *CC steekt als enige aanwezige op het schip zijn hand op* HARR! let the fun begin! *gaat aan het werk*
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 15, 2006 9:04:39 GMT 1
ARR! laat ik van deze gelegenheid ook even gebruik maken om ongestraft mijn piratengedichten ter gehore te brengen (die berucht zijn op al het water van de aarde)!
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 15, 2006 9:21:02 GMT 1
*schraapt keel* Dit gedicht is getiteld: "De kapitein is weg" De kapitein is weg, dat is even wennen zeg! Gelukkig is er een goede vervanger, die nog beter is dan een behanger. De nieuwe kapitein kan schreeuwen én dichten, hebben jullie Leo ooit zo veel werk zien verrichten? De betere tijden op dit schip zijn aangebroken, nu ik de bemanning tegen kapitein Leo ga opstoken. Ik heb vanaf nu de touwtjes in handen, dus dit schip zal nooit meer stranden. Mannen, op naar de rumvoorraad, ik denk dat die er bij jullie wel in gaat! Wat rijmt er op piraat?
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 19, 2006 13:26:46 GMT 1
*beeld zich applaus in* Dank u, dank u! omdat jullie zo'n enthousiast publiek zijn, komt hier nog een gedicht! *schraapt keel* Dit gedicht is getiteld: "Eten op het schip" Wat gaan we vandaag eten? inktvissen die in de frituurpan hebben gezeten? Of wordt het een zeewiersalade? Met verse zeepokken en hier en daar een made. Wat ik ook graag lust is mosselpannekoek, met krabsnippers en stukjes snoek. Op een schip wordt je elke dag weer verrast vanuit de kombuis, wanneer je afdaalt uit de mast. De scheepskok is erg vindingrijk, hij maakt een maalijd waar ik elke dag weer naar uit kijk! Ik hoop dat hij de papegaai van de kapitein nog eens braadt, Want ik wil nu wel eens iets zonder graat!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 20, 2006 14:52:31 GMT 1
*schraapt keel* Dit gedicht is getiteld: "De kapitein is weg" De kapitein is weg, dat is even wennen zeg! Gelukkig is er een goede vervanger, die nog beter is dan een behanger. De nieuwe kapitein kan schreeuwen én dichten, hebben jullie Leo ooit zo veel werk zien verrichten? De betere tijden op dit schip zijn aangebroken, nu ik de bemanning tegen kapitein Leo ga opstoken. Ik heb vanaf nu de touwtjes in handen, dus dit schip zal nooit meer stranden. Mannen, op naar de rumvoorraad, ik denk dat die er bij jullie wel in gaat! Wat rijmt er op piraat?
AHUM *schraapt keel* CC, ik en het boegbeeld zijn terug...... *kielhaalt CC* dat is beter om je even wat duidelijk te maken:
de kapitein is niet meer weg dat is voor CC grote pech nu kan hij niet ongestraft doorgaan als kapitein wat hij nooit of te nimmer zal zijn! want hij is maar een domme piraat die nu niet meer alleen op het schip staat daarom om hem het af te leren en zijn verstand terug te laten keren moet de kapitein hem kielhalen opdat hij nooit meer zoiets stoms zal uithalen daarom, CC, laat dit een wijze les zijn er is maar 1 persoon de kapitein dat ben ik tot het schip vergaat daarom, STOP met deze domme daad wordt snel weer de piraat die je was dan is iedereen weer in zijn sas WIE ZEGT DAT IK NIET KAN DICHTEN! ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 22, 2006 12:50:10 GMT 1
*klimt het schip weer op* *haalt zeewier uit zijn oren* *schraapt keel* *haalt ook zeewier uit zijn keel* Dit gedicht is getiteld: "Sorry Leo" Zojuist heb ik de onderkant van het schip bekeken, ik ben er bijna aan bezweken! Kapitein Leo was eerder terug dan verwacht, en haar straf was niet bepaald zacht! Het hele weekend heb ik met m'n kop onder water gehangen, omdat ik haar alleen maar een beetje zat te stangen. Maar zoals het een echte kapitein betaamd, wordt het niet getolereerd, wanneer muiterij wordt beraamd. Ik heb ijn lesje geleerd!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 22, 2006 22:50:31 GMT 1
dit gedicht noem ik: ik vergeef je hoewel CC de macht probeerde te grijpen zit hij hem nu toch wel te knijpen hij weet namelijk, met KL valt niet te spotten zij laat zich niet zo makkelijk bedotten maar vanwege een sorry-Leo gedicht is KL uiteindelijk gezwicht ze zal CC vergeven dus hij hoeft nu niet meer te beven op het dek van het schip dus kom snel uit die dip maar nu moet je weer aan het werk gaan dus blijf niet meer stilstaan ik zal je de komende dagen goed laten zweten maar voor nu is alles vergeven en vergeten
ik zou deze topic moeten ilocken
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 26, 2006 16:27:24 GMT 1
eigenlijk wel..die CC had bijna een hartverzakking veroorzaakt!! Ik schrok me wild toen ik de titel van de topic las..maar alles blijkt toch weer mee te vallen...fjoee
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 27, 2006 0:42:25 GMT 1
inderdaad, wat kan er nou erger zijn dan KL verliezen en CC aan de macht te hebben
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 27, 2006 11:04:45 GMT 1
Inderdaad
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 28, 2006 21:14:05 GMT 1
iets ergers?
- zwemmerseczeem - chips met slagroom - CC verliezen en het Boegbeeld aan de macht!
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 28, 2006 21:24:14 GMT 1
*schraapt keel* Dit gedicht is getiteld: "Lofgedicht aan de kapitein" Wij hebben een Kapitein, en die is reuze fijn! Ze heeft misschien niet zoveel brein, maar haar hartje is klein. Zo hoort dat bij een piraat te zijn! Haar schip gaat als een trein over een plein. Nu is het wel weer genoeg met de gein, anders sluit ze me voor straf op in het magazijn!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 29, 2006 8:29:10 GMT 1
Ach..wat is hier nou erg aan: - CC verliezen en het Boegbeeld aan de macht!
|
|