|
Post by Kapitein Leo on Apr 1, 2006 23:47:28 GMT 1
HAR HAR, welkom op het schip. Zoals jullie weten kan ik, Kapitein Leo, niet alles in mijn eentje aan (en aangezien mijn schip een "Worlds End" is ga ik dat niet proberen ook). Dus: bemanningsleden: kom bijeen.
vertel hier wat je op het schip doet, mischien zullen de andere zeeschuimers je dan accepteren. (Vertel het duidelijk, dan kan ik onder je username je functie zetten)
*schopt uit agressie tegen dekzwabber aan, en roept: "NEE, Matti, jij mag geen tweede stuurman zijn!!"*
*denkt: de navigatie gaat fout, roept eerste stuurman: "Coos!"*
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 9, 2006 20:56:23 GMT 1
Ik ben Coos, stuurman in hart en nieren! Met mij valt niet te spotten... AHOY
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 9, 2006 22:20:00 GMT 1
Ik ben Coos, stuurman in hart en nieren! Met mij valt niet te spotten... AHOY je maakte me helemaal bangAHUM, ik ben KL, tuurlijk ben ik niet bang hoewel
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 14, 2006 14:08:27 GMT 1
Ahoy maatjes, Ik ben het boegbeeld. De trots van het schip "de Aventura II" Als het schip aan komt varen ben ik het eerste wat men ziet...jammer dat mijn verf begint te bladderen, maar toch! Ahoy, Betty
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 14, 2006 16:30:21 GMT 1
Ahoy maatjes, Ik ben het boegbeeld. De trots van het schip "de Aventura II" Als het schip aan komt varen ben ik het eerste wat men ziet...jammer dat mijn verf begint te bladderen, maar toch! Ahoy, Betty wees blij dat je verf begint te bladderen, een piratenschip dat er goed uitziet is toch helemaal niets! Wij zijn niet van de schoonheid, wij zijn hard!! HAR HAR ~K. L.
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 12:55:34 GMT 1
Ja, dat is waar. Maar tóch, een afgebladderd boegbeeld is natuurlijk wel iets om je vooir te schamen. Als de tróts van het schip, het boegbeeld, afbladderd...tsja...dan is het schip ook meteen niets meer!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:30:38 GMT 1
Ja, dat is waar. Maar tóch, een afgebladderd boegbeeld is natuurlijk wel iets om je vooir te schamen. Als de tróts van het schip, het boegbeeld, afbladderd...tsja...dan is het schip ook meteen niets meer! HARHAR, ye maak me wel weer ant lagge, jij? de trots vaan het schip;D;D;D ~KL
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 16, 2006 16:03:27 GMT 1
Jah...HAR HAR..had je niet gedacht hè! En toch is het zo! * kijkt trots voor zich uit *
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 16, 2006 21:03:19 GMT 1
Jah...HAR HAR..had je niet gedacht hè! En toch is het zo! * kijkt trots voor zich uit * *ligt helemaal slap van het lachen* ik ben het helemaal met je eens hoor *lacht nog harder* ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 17, 2006 20:42:56 GMT 1
Ik heb me laten ronselen als onverschrokken enteraar! Ik heb meegevochten in 'The great seabiscuit war' en heb al een paar winters achter elkaar een stoomboot vol met negers overvallen in Nederland!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 18, 2006 22:01:37 GMT 1
Ik heb me laten ronselen als onverschrokken enteraar! Ik heb meegevochten in 'The great seabiscuit war' en heb al een paar winters achter elkaar een stoomboot vol met negers overvallen in Nederland! AY, zo hoort het!! The great seabiscuit war..... wacht es even, jij hebt mijn scheepsbeschuit gestolen *rent met zwaard in de hand achter CC aan* ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 19, 2006 13:11:17 GMT 1
Help niet doen!Je kunt alles weer terugkrijgen, die troep was zo droog dat het nogsteeds aan mijn verhemelte gekleefd is. zelfs een scheutje platvissenazijn kon niet helpen!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 19, 2006 16:35:50 GMT 1
AY, je moet ook levertraan gebruiken!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:27:21 GMT 1
Aye..ik zweer bij levertraan! (ik maakt het ook zelf, als scheepskok zijnde ;D en ik gooi het door élk gerecht..álles voor de gezondheid van de bemanning)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 23, 2006 14:32:27 GMT 1
Back to Topic:
vertel is wat je op het schip doet:
ik geef orders, en .....tsja..... doe eigenlijk niets:p
|
|