|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 11:11:35 GMT 1
HAR, beste mede-piraten. vertel hier alles over de look van jouw ideale piraat. hier is de mijne, dit ben ik, kapitein Leo: Ik ben benieuwd naar jullie stijlen, zie jullie aan dek, ~kapitein Leo
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 9, 2006 20:55:00 GMT 1
Ha makkers!
Hier mijn IDEALE piraat (ikzelf natuurlijk) gna gna
- Groot van gestalte - ENORME spierbundels - 'n prachtig gebit (3 stompjes en wat bruine puntjes) - zwart haar - Oorringen (goud) - Gescheurde kleding - 'n hart van steen (gna gna) - 'n rauwe stem - Aan elke kant slechts 4 tenen - Ja.. gewoon en rauwe kerel eigenlijk
HAR HAR
AHOY
Cooooooos
|
|
|
Post by navigatorpiraatje on Apr 14, 2006 10:21:58 GMT 1
Hey medepiraatjes, Mijn favoriete piraat ziet er natuurlijk uit zoals dit plaatje --> Een grauwe, gemene blik in zijn ogen. Dreigende ogen waar zelfs stuurman Coos bang van zou worden. Een gigantisch zwaard en een mooie houten poot. Helaas ontbreekt op het plaatje het mooie ooglapje en de grote zwarte baard. Een echte piraat moet wel een heel groot iemand zijn (zoals ik natuurlijk) en hij moet er één van het sterkste soort zijn. Uiteraard moet hij rode en zwarte kleren aan en een grote indrukwekkende piraten-hoed op (hoe noem je die ook al weer??) De groeten maatjes
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 13:12:22 GMT 1
Boegbeelden heb je in alle soorten en maten, mijn favoriet is wel de leeuw: Maar ik zelf zie er ongeveer zo uit (alleen dan wat stoerder en verweerder) AHOY ZEESCHUIMERS! Betty ps. deze vind ik ook wel stoer:
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:29:06 GMT 1
jij bent zeker weten de laatste, die andere zien er veel te goed uit ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 17, 2006 20:52:34 GMT 1
Hier ben ik helemaal in mn element!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 18, 2006 22:04:00 GMT 1
Hier ben ik helemaal in mn element! soms vraag ik me af hoe je eraan komt in ieder geval, deze tattoo staat op mijn schouder: HARR!, ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 19, 2006 13:15:53 GMT 1
Hahaharr! mij houdt je niet voor de gek, Leo! Ik dacht meteen: waar heb ik die tattoo eerder gezien?
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 19, 2006 16:32:34 GMT 1
HARR! en ik maar hopen dat niemand erachter zou komen....
Never trust a pirate
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 0:16:46 GMT 1
Desalniettemin is de tekst zeer stoer!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:24:38 GMT 1
Aye...zoiets zou ik ook wel willen..maar dan ook met de naam van mn vader én moeder erop (Sjaak en Natasha) ;D
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 22, 2006 23:38:00 GMT 1
Aye...zoiets zou ik ook wel willen..maar dan ook met de naam van mn vader én moeder erop (Sjaak en Natasha) ;D Natasha..... zeg alsjeblieft dat je het niet meent heet sjakie z'n vrouw Natasha?
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 10:28:16 GMT 1
Nouwja, je moet niet in de war raken, mijn pa is Sjaak Boegbeeld, en de Sjaak waar jij nu aan denkt heet Sjaak Trekhaak. (Subtiel verschilletje) En wat nou?! Mijn moeder heet nou eenmaal Natasha! ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 3, 2006 0:24:32 GMT 1
ik denk dat ik een hartje laat tatoeren met 'treasure' erin
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 3, 2006 11:49:13 GMT 1
ik dacht dat jij vond dat een echte piraat niet alleen maar 1 woord gebruiken (i quote uit schateilands)
|
|