|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 0:15:03 GMT 1
YOHOHO, en een fles met rum
hier is het eerste scheepslied:
we are the pirates we don't do anything we just stay at home, and lie around and if you ask us, to do anything we'll just tell you, we don't do anything
well I've never been to Greenland and I've never been to Denver and I've never buried treasure in ST Louie or ST Paul and I've never been to Moscow and I've never been to Tampa and I've never been to Boston in the fall
we are the pirates we don't do anything we just stay at home, and lie around and if you ask us, to do anything we'll just tell you, we don't do anything
and I've never hoist the main sail and I've never swabbed the poop deck and I've never veered starboard, cause I've never sailed at all and I've never walked the gang plank and I've never owned a parrot. and I've never been to Boston in the fall
I've never plucked a rooster and I am not too good at ping-pong and I've never thrown my mashed potatoes up against the wall and I've never kissed a chipmunk, and I've never gotten head lice and I have never been to Boston in the fall
(pirate captains log 2002 who be this band relient k and why they be so full of contradictions)
we don't know what he did but we're down with captain kidd we don't wake up before lunch but we all eat captain crunch we don't smoke, we don't chew we watch captain kangaroo
and I've never licked a spark-plug and I've never sniffed a stink bug and I've never painted Daisies on a big red rubber ball and I've never bathed in yogurt and I don't look good in leggings and I've never been to Boston in the fall
we are the pirates who don't do anything we just stay at home, and lie around and if you ask us, to do anything we'll just tell you, we don't do anything
"pirates that don't do anything, by Relient K"
|
|
|
Post by ben on Apr 3, 2006 12:45:21 GMT 1
wat een lied
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 3, 2006 14:34:33 GMT 1
bespeur ik daar enig sarcasme beste maat, nou, dan moet je deze is horen Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat PIET alle wind in de zeilen, nog aan toe! STIEN ik hou niet van zingen BEREND duizend borden brokkenpap! PIET de allerleukste zeebonken die wonen op mijn boot STIEN & BEREND ahoy! PIET we zingen en we dansen en we eten brokkenbrood STIEN dat brood dat wordt gebakken door Berend Brokkenpap zijn brokkenbrood is heerlijk maar zijn soep is veel te slap Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat PIET we varen nooit verloren want de stuurvrouw is Stien Struis ze is zo sterk als een beer maar wel bang van een muis BEREND en Steven Stil die hoor je nooit want praten kan hij niet al zou hij heel graag willen hij zingt niet mee met dit lied Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat PIET en ook al is de kans dat wij een schat vinden heel klein dat vinden wij niet erg zolang wij maar samen zijn Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat Piet Piraat, Piet Piraat schip ahoy, hoy, hoy dat is jouw kameraad schip ahoy, hoy, hoy met zijn schip de Scheve Schuit vaart hij alle dagen uit Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat ~Kapitein Leo
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 14, 2006 14:12:54 GMT 1
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 14, 2006 16:28:44 GMT 1
je hebt gelijk, dat zijn pas echte piratenliedjes!! Har, met van die stoere piratenkerels en piratenvrouwen!! *Kapitein Leo zit te luisteren en mee te zingen* *ahum* Landrotten, piraten zingen niet!!!!! *zingt weer* Ok, wel dus ~K. L.
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 14:14:03 GMT 1
NAtuurlijk mogen piraten wel zingen!! Waarom zouden er anders zoveel piratenliedjes zijn!? Zelfs Samson en Gert hebben een piratenliedje...zoiets van: WIj zijn piraten van de zee..en al wie er zin heeft die gaat mee..
*is op zoek naar songtekst*
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:06:56 GMT 1
dat is waar , maar piraten zingen niet mooi, en aangezien ik natuurlijk aleen maar mooi zing... ik zal even mijn stem gorgelen met wat rum:D ~KL
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 16, 2006 15:52:57 GMT 1
Natuurlijk zingen piraten niet mooi. Piraten hebben rauwe stemmen! (dat komt inderdaad door de rum en de whisky..maar ook door het vele geschreeuw)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 23, 2006 14:12:16 GMT 1
nieuw liedje:
refrein 2x S+G+K: wij zijn piraten van de zee en al wie zin heeft vaart maar mee wij zijn piraten, piraten, piraten van de zee
G: mijn vader zei me: Gertjelief, word bakker of word boer word handelaar in schapekaas of papegaaievoer mijn moeder zei: word machinist of stoker op een trein maar ik zei: als ik groot ben word ik kaperkapitein
S+K: doe je best voor de baas jaag de ratten van de kaas G: mooi is het leven van een kaper S+K: pak die tros, pak die lijn vis de ratten uit de wijn G: mooi is het leven van een kaperkapitein
S+G 2x:en we varen naar Timboektoe toe Timboektoe toe Timboektoe toe en we varen naar Timboektoe toe en we zijn nog lang niet moe
S: de hond van de matrozen gaat mee op elke reis naar de hitte van de tropen en de zeeën vol met ijs
G: het hondje wordt niet zeeziek hij houdt zich stevig vast en hij heeft een eigen mandje dat zit boven op de mast
refrein 2x
G:onze stuurman die heet Sjaak S+G+K:soep, soep, soep met sliertjes G:hij moet eten met een haak S+G+K:soep, soep, soep met sliertjes G: daarom eten wij niet vaak S+G+K:soep, soep, soep met sliertjes S+G: soep, soep, soep met smaak S+G+K:want de stuurman heeft een haak
G: Als de sterren naar me roepen als de zeewind naar me fluit dan moet ik naar het water dan trek ik erop uit maar wanneer de meeuwen schreeuwen boven storm en golfgebruis verlang ik naar Marlène en wil ik weer naar huis
S+K: een echte piraat heeft een gaatje in zijn oor een gaatje in zijn oor met een ringetje d'r door een echte piraat heeft een boortje op zijn borst een boortje op zijn borst en een vreselijke dorst een echte piraat die herken je meteen aan zijn gaatje en zijn boortje en zijn houten been
S+G+K:refrein 4x
S+G+K:Wij zijn piraten, piraten, piraten van de zee
;D
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 16:43:00 GMT 1
WOWWW!! WAT GOED KAP'TEIN!! Das echt een van mn lievelingsliedjes..die Samson en Gert zijn dan wel landrotten..maar soms zijn het toch echte piraten! AHOY!
|
|
|
Post by saardientje on Apr 29, 2006 16:03:04 GMT 1
OnS pIrAtEnLiEd
Ons mooie schip vaart jaren over 't water, als de trots van Leo, als de trots van Leo, Eerst de vijanden, de rest komt altijd later Wat een schat, een prachtig schip is het!
Maar daar in de verte komt een ander schip aan, Ied'reen begint te rennen, Ied'reen begint te rennen, En net als we over tot de strijd willen gaan, Valt daar onze Betty van het dek!
Vol dapperheid springt Leo van het dek af, om zijn vriend te helpen, om zijn vriend te helpen, Hij toont zo dat hij is helemaal niet la--f kapitein, o kapitein Leo
We zien in de lucht een zwarte wolk aankomen de vijand wordt heel ba-ng, de vijand wordt heel ba-ng, ze keren zich om een maken dat ze wegkomen HarHarHar, leve onze bemanning!
* made by Saardientje (c)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 29, 2006 19:16:23 GMT 1
snif snif, dat was mooi Har, jullie zijn inderdaad mijn trots! En natuurlijk vluchten onze vijanden
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 30, 2006 19:37:46 GMT 1
Wauw!! geweldig
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 20:49:24 GMT 1
op welke wijs wordt het gezongen (of moet ik zeggen: GeHARRT!! ) Saardientje? iedereen!!!!!!! weet je wat ik heb gevonden, het liedje aan het begin, Relient K met "pirates who don't do anything!!!!!!!! *valt bijna flauw van blijdschap* de video is echt vreselijk maar het liedje is zo mooi!!! hier is de link: www.youtube.com/watch?v=-urNCRvf4do&search=relient%20ken dit is er nog 1, alleen dan met beelden van PotC (pirates of the carribean) enjoy ~your friendly captain
|
|
|
Post by saardientje on Apr 30, 2006 21:11:49 GMT 1
Alle eendjes zwemmen in het water * geen liedje voor een geboren piraat, maar wel mooi om op te HaRrEn * wauw, gaaf dat nummer!!
|
|