|
Post by Kapitein Leo on Apr 23, 2006 13:38:49 GMT 1
Hallo me hearties, Zoals jullie kunnen zien zijn er nogal wat dingen veranderd. Sommige oude threads/topics staan in het archief. Ook heb ik sommige posts verwijderd die totaal niets met het onderwerp te maken hadden! Ik wil jullie verzoeken om berichten die je wilt plaatsen op de goede plaats neer te zetten. GEEN SPAM IN DE VERKEERDE PLAATSEN!! bij voorbaat dank voor jullie medewerking (cliche, cliche ) o ja, ook is het handig om wat vrienden/mede-piraten hier naar toe te brengen, er is dringend gebrek aan leden dankuzeer ~Kapitein Leo P.S. post hier wat je vind van de nieuwe indeling, HARR! alleen is geen antwoord!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 16:50:59 GMT 1
Ik vint em dus helemaal geweldig! En ik heb een link naar deze website geplaatst op mn space..bij wijze van reclame
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 30, 2006 21:38:09 GMT 1
Nou kaptein! Een verbetering hoor! Mijn complimenten. Ik zal mijn zuster wijzen op deze link. Dan heb je weer zieltje gewonnen Leo Groetjes stuurman coos
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 21:39:05 GMT 1
YAY, 15 leden ;D zeg maar dat we heeeeeel aardig zijn
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 2, 2006 23:54:20 GMT 1
Arr! wat ben ik blij met deze nieuwe indeling! Laat ons het glas rum heffen op deze verstandige keuze van onze kap'tein! *proost* Dat zze onzz nog lang *hic* door de zzee mag zwfgbrlbr *plof*
Arr! drink nooit rum op een nuchtere maag!
|
|