|
Post by Kapitein Leo on Apr 2, 2006 0:07:22 GMT 1
Heb je een onderwerp (over piraten of over wat anders) waarvan je denkt dat het een absolute ereplaats verdient op dit forum, vertel het mij hier.
aangezien ik tot nu toe de enige beheerder ben en ik niet overal aan denk (ik lijk net een mens) moeten jullie me het maar niet kwalijk nemen dat ik dingen vergeet.
zo wel... laat ik jullie kielhalen
~Kapitein Leo
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 18, 2006 18:40:14 GMT 1
Nou, ik vind dat ík wel een ereplaats verdien op dit forum (aangezien ík het enige boegbeeld ben hè) En verder...Piet Piraat en andere piratenfilms en series
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 18, 2006 21:46:57 GMT 1
over die ereplaats zullen we het maar niet hebben..... toch knap dat ye dat gezeur uit je naam hebt weten te halen ;D HARR! Over Piet Piraat (slappe scheepszwabber), maak maar een topic over hem aan, HARR! nou schurftige honden (Pirates of the Carribean ), hou ye haaks ~KL
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 20, 2006 7:30:10 GMT 1
AYE ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 21, 2006 12:35:27 GMT 1
Sta mij toe een zeer onbeschofte suggestie te doen kap'tein! de indeling van dit forum is erg onlogisch! Het is opzich een goede zaak dat de kapitein geen leden kielhaalt wanneer ze offtopic gaan posten (dus over iets typen dat niks met het onderwerp van dat topic te maken heeft), maar met name nieuwe leden zullen zich absoluut geen wegwijs kunnen maken op dit forum! huidige indeling: [glow=red,2,300]General[/glow] IntroductieOfficiele introductiepagina! Regels en vragenRegels Suggesties vragen [glow=red,2,300]Pirates[/glow] Aan dekEchte Piraten PiratenpraatSchateilands Scheepjeslied Pirates (who don't do anything)Piraten komen samen 3 woorden Het Grote Piraten "OF" Spel Corrupt a wish Favo piraten-TV-shows&tv-piraten Prijsvraag! Dingen om wel te vergeten en om niet te doen "The Worlds End"The Worlds End BemanningBemanningsleden? Vechten en enterenWie hebben we in het vizier? Piraten-stijlPiraten-Stijl [glow=red,2,300]Overig[/glow] LinksThe dancing lawn Talk Like A Pirate Day! Let's praise+vegjeugd Piratennaam aad piraat Volgende post vervolg
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 21, 2006 12:43:18 GMT 1
naar mijn bescheiden mening is dit een stuk overzichtelijker: [glow=green,2,300]General[/glow] IntroductieOfficiele introductiepagina! Regels en vragenRegels Suggesties vragen [glow=green,2,300]Pirates[/glow] Piraten-PollEchte Piraten Piraten- praat en gezang Schateilands Scheepjeslied Piraten-Spelletjes3 woorden Het Grote Piraten "OF" Spel Corrupt a wish Prijsvraag! Aan dekThe Worlds End Bemanningsleden? Wie hebben we in het vizier? Piraten-Stijl Piraten komen samen Andere PiratendingenFavo piraten-TV-shows&tv-piraten Dingen om wel te vergeten en om niet te doen Piraten-LinksThe dancing lawn Talk Like A Pirate Day! Let's praise+vegjeugd Piratennaam aad piraat Wat dacht je er van kaptein?
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 21, 2006 13:46:59 GMT 1
Sta mij toe een zeer onbeschofte suggestie te doen kap'tein! de indeling van dit forum is erg onlogisch! Het is opzich een goede zaak dat de kapitein geen leden kielhaalt wanneer ze offtopic gaan posten (dus over iets typen dat niks met het onderwerp van dat topic te maken heeft), maar met name nieuwe leden zullen zich absoluut geen wegwijs kunnen maken op dit forum! huidige indeling: je hebt gelijk, het is niet erg overzichtelijk. aangezien sommige topics geen echt onderwerp hebben en het forum niet zo groot is vind ik het niet erg dat er offtopic wordt gepost (in beperkte mate), maar het zou iinderdaad handiger zijn om een andere indeling te maken. ik zal wat dingen gaan veranderen.... more to come...
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 22, 2006 12:22:26 GMT 1
Aye..helemaal mee eens! Ik kan zélf soms sommige topics niet eens vinden...en ik ben ná de kap'tein de beste poster ;D
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 23, 2006 15:04:59 GMT 1
CC, je suggestie is uitgevoerd!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 23, 2006 16:50:09 GMT 1
En goed ook! ik vind de nieuwe indeling helemaal geweldig!! Ik kan nu ineens alles vinden ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 2, 2006 23:55:44 GMT 1
Woei! ik was al bang dat mijn brutale opmerking tot kielhalen zou leiden!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 5, 2006 13:40:57 GMT 1
Ja, dat valt dan toch weer mee hè..zó wreed zijn we toch ook weer niet
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 30, 2007 18:35:55 GMT 1
Ik heb nog wel een suggestie, oh grote leider, we zouden het hier kunnen hebben over onze weddenschap over Pirates of the Caribbean.
HAR
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Mar 30, 2007 19:45:55 GMT 1
Ik heb nog wel een suggestie, oh grote leider, we zouden het hier kunnen hebben over onze weddenschap over Pirates of the Caribbean. HAR Dat kan, maar niet hier: maak maar een topic aan ~KL
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 31, 2007 16:04:44 GMT 1
Dank u, oh grote kapitein, gevreesd over de zeven zeeen, en meer.
|
|