|
Post by scheepszwabber on Mar 31, 2007 16:21:14 GMT 1
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, de eerste keer dat ik een nieuw topic aanmaak. Hier kun je praten over Pirates of the Caribbean, wat vond je van de film, wat is jouw lievelingsstukje en natuurlijk de vraag die altijd zal blijven tot Pirates 3 uit is.................
Wie zullen wat met elkaar krijgen? 1. Jack en Elizabeth 2. Will en Elizatbeth.
Deze discussie/weddenschap zijn Lieke en ik aangegaan, want ja, ik stemde 1, Lieke 2, geef u argumentering voor wat u vindt.
|
|
|
Post by scheepszwabber on Mar 31, 2007 16:24:16 GMT 1
Niet echt slim, maar ik was nog niet klaar, ik moet natuurlijk zelf ook iets vertellen hierover: Ik vond de film echt supertof, ik heb ze alletwee gezien, en verlang met groot verlangen naar de 3e. Echt ik vind het supergoed gespeeld en vind er veel humor inzitten. Mijn lievelingsstukjes zijn denk ik het meest uit Pirates 1, bijvoorbeeld: Who made all this...I do, and a practise with it 3 hours a day...You need to find yourself a girl mate... Echt geweldig
En ja over de weddenschap, mijn voorargumenten voor 1: Dat ene mens dat Jack zijn kompas gaf (geen idee hoe ze heet) zegt dat hij het zijne niet durft op te eisen en dat gaat over een vrouw. Ze doelt hiermee op Elizabeth. Als Elizabeth het kompas vastheeft wijst het naar Jack. Jack en Elizabeth hebben gezoend, en dat liep wel slecht af, maar ze hoort bij hem.
Roept u maar.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 20, 2007 14:38:25 GMT 1
*roept*
Geweldige films, hoewel Jack Sparrow niet echt mijn favoriete mede-kapitein is, ik krijg nog steeds geld van hem, maar waarschijnlijk kunnen we die kwestie in Singapore wel afhandelen.
P.S. ik heb gelijk ;D
|
|
|
Post by scheepszwabber on Apr 23, 2007 15:49:06 GMT 1
Har, ik krijg nog geld van je ouwe makker, ik heb gelijk.
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 1, 2007 19:37:40 GMT 1
Ik heb gewonnen ;D
Fantastische film!
|
|
|
Post by scheepszwabber on Jun 13, 2007 21:37:50 GMT 1
Het is niet eerlijk. Welke film wil je heen?
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Jun 13, 2007 21:45:34 GMT 1
Het is niet eerlijk. Welke film wil je heen? hmmm misschien Shrek 3?
|
|
|
Post by scheepszwabber on Jun 14, 2007 10:44:18 GMT 1
mhhh, oke!! Ik heb het voorstukje gezien, en hij lijkt wel leuk.
|
|