|
Post by Kapitein Leo on Apr 30, 2006 21:06:29 GMT 1
waarvan houden piraten het meest:
A] hun moeder (zie tattoo) B] de kapitein ;D C] hun papagaai D] echte piraten houden van niemand, HARR!
deze week is de prijs: geen auto!!! dus doe allemaal mee
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 30, 2006 21:13:51 GMT 1
HARR HARR D) natuurlijk ;D En als ik de auto niet win: BEDANKT want wat moet een zeeschuimer nu met een auto ;D
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 3, 2006 10:18:20 GMT 1
mijn antwoord is B en geef die auto asjeblieft aan Betty!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 3, 2006 12:04:08 GMT 1
dat vind ik aardig CC ;D
het antwoord komt morgen.... jullie zitten nog even in spanning (of niet!)
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 5, 2006 14:02:24 GMT 1
Bedankt CC! ;D En ik ben errrug benieuwd naar het antwoord!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 5, 2006 18:20:57 GMT 1
echte piraten houden het meest van.... hun moeder!! daarom de tattoo, maar aangezien het soms het geval is dat hun moeder overloopt naar de vijanden (1000 mannen op een VOCschip ) kiezen de meeste piraten voor antwoord D!! het goede antwoord is dus D, dat is het veiligst. hier is de nieuwe prijsvraag, dit keer een open vraag Vertel zo goed mogelijk, IN PIRATENTAAL, de legende van de vliegende hollander (the flying dutchman, als jullie het alleen in die vorm kennen) ik ben de jury en benieuwd
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 5, 2006 21:39:15 GMT 1
Er ging een schip ergens naartoe (ja, als echte piraat laat ik de details, die er toch niet toe doen, achterwege ;D) Maar..ik kan niet achterwege laten dat het schip op een eerste paasdag uitvoer. Ze voeren uit bij Kaap de Goede Hoop, maar er zou storm komen. De bemanning wilde liever niet gaan varen...HARRR...de lándrotters!! Maar de kapitein, die een echte zeeschuimer was, en voor geen stormpje aan land bleef, wilde per se uitvaren. Het schip kwam terecht in een verschrikkelijke storm, de bemanning was zo bang als een zeekonijn, maar de kap'tein hield vol. Hij riep: "ARRRR, YE SCHEEPSZWABBERS! WE VAREN GEWOON DOOR! AL MOET IK VAREN TOT DE LAATSTE DAG" Maar (vanaf nu weet ik het niet precies meer, zoals het een echte piraat betaamt) de bemanning stierf allemaal. De kapitein moest voor altijd doorvaren En tot op de dag van vandaag kun je bij storm, bij Kaap, het schip tegenkomen. En als het schip je raakt brengt het verschrikkelijk ongeluk. Ikzelf ben het schip verscheidene malen tegengekomen, maar gelukkig heeft hij ons nooit geraakt...HARR
ps. toch handig dat ik af en toe Willem Wever kijk, anders had ik dit verhaal niet gekend ;D
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 6, 2006 17:50:44 GMT 1
uuhhh............... WAT GOED iemand anders nog?
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 7, 2006 16:19:44 GMT 1
dankje ;D Kben inderdaad ook wel benieuwd naar andere inzendingen
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 8, 2006 9:36:24 GMT 1
Once 'pon a time there was a flyin' dutchman and he lived happlily e'er after!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on May 8, 2006 15:39:54 GMT 1
kort maar krachtig...
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 8, 2006 20:21:14 GMT 1
het bevat de belangrijkste sprookjes-elementen!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 9, 2006 7:11:43 GMT 1
Tja..érg kort, maar inderdaad ook érg krachtig..al mis ik wel de kern van het verhaal!
|
|
|
Post by Captain Crimson on May 9, 2006 8:04:16 GMT 1
zal ik 'in a land far, far away' toevoegen?
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on May 9, 2006 15:29:45 GMT 1
Misschien helpt dat
|
|