|
Post by Kapitein Leo on Apr 1, 2006 23:40:15 GMT 1
Aangezien we onze teamnaam (Pirates, who don't do anything) in stand moeten houden is dit dé plek om dingen wel te vergeten en dingen niet te doen.
Ik ben wel vergeten Matti te straffen voor het niet goed schrobben van het dek (MATTI!!!!)en ik heb niet dit forum al afgemaakt zoals ik had beloofd (LEO!!)
*schreeuwt naar bemanning*
Het is KAPITEIN stelletje malloten
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 15, 2006 14:17:32 GMT 1
Aha, ik denk dat ik het begrijp:
Ik ben WEL vergeten om nieuwe verf te kopen (aarrgghh, ik loop voor gek..zo helemaal afgebladderd )
En ik heb NIET op de uitkijk gestaan, zoals mijn scheepsmaatje gevraagd had (HAR! je bent een rauwe piraat - of boegbeeld, tis maar hoe je het ziet- of je bent het niet hè! ;D)
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 15, 2006 20:19:35 GMT 1
Aha, ik denk dat ik het begrijp:
Ik ben WEL vergeten om nieuwe verf te kopen (aarrgghh, ik loop voor gek..zo helemaal afgebladderd )
En ik heb NIET op de uitkijk gestaan, zoals mijn scheepsmaatje gevraagd had (HAR! je bent een rauwe piraat - of boegbeeld, tis maar hoe je het ziet- of je bent het niet hè! ;D) Ik ben wel vergeten om Betty te straffen vanwege het niet op de uitkijk staan Ik heb niet 5 mensen gekielhaald vandaag (duh, ik doe helemaal niets) Ik heb wel de hele dag in bed gelegen. Ik heb..... eigenlijk helemaal niets gedaan is het niet geweldig, we houden mijn signature in stand;D ~KL
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 17, 2006 20:34:30 GMT 1
ik heb vandaag de hele dag mijn pyjama aangehouden en 1 dooie vis gegeten!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 18, 2006 7:32:55 GMT 1
Dooie.. En eet je ook levende?
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 18, 2006 18:33:37 GMT 1
tuurlijk! dat kietelt zo lekker in je buik! Daar moet ik altijd zo van lachen: Harr Harr Harr!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 18, 2006 18:35:23 GMT 1
Hmm...toch maar eens proberen dan!! Wat raadt je me aan? Zalm, forel...of gewoon meteen haai?
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 18, 2006 18:37:00 GMT 1
harr harr harr! maakt niet veel uit, zolang het maar geen zee-egel is, daar kan geeneen piratenmaag tegen!
|
|
|
Post by Het Boegbeeld on Apr 18, 2006 19:09:31 GMT 1
Ja, maar zee-egel in de frituur zeg ik anders geen nee tegen!! MMM!!! Daar kan geen zeebeschuit tegenop!
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 18, 2006 19:17:59 GMT 1
das waar, stekels eraf en ze zijn in een haakomdraai klaar!
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 18, 2006 21:57:02 GMT 1
AY, en wat dachten jullie landrotten van gestoofde inktvis, daar wordt je hard van, HARR!
~KL
|
|
|
Post by stuurmancoos on Apr 19, 2006 12:36:15 GMT 1
Laatst ben ik een daggie naart strand geweest. Even lekker bijbruinen...Daar heb toen verse garnalen gegeten in een of andere vistent...Vis van Floor heette het ofzo. Opzich waren ze wel te vrete... Oh en die Floor zat me de hele tijd in mn oren te tetteren:
DE HOLLANDSE GARNAAL... DE LEKKERSTE VAN ALLEMAAL.
Ok dit bericht slaat nergens op.. maar ik moet toch wat typen om die kaptein Leo een beetje tevreden te stellen
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 19, 2006 13:06:04 GMT 1
Harr! Ergens tussen amerika en europa kun je ook lekkere vis eten.
'De Atlantische sidderaal, de spannendste van allemaal!'
|
|
|
Post by Kapitein Leo on Apr 19, 2006 16:26:11 GMT 1
en er was toch ook iets zoals de kogelvis, die was zo sterk dat zelfs piraten er van neervielen
|
|
|
Post by Captain Crimson on Apr 20, 2006 0:22:05 GMT 1
haharr, die wordt ook op zeer speciale wijze bereid en gegeten, kanon voor je muil en VUUR!
|
|